• Wpisów:17
  • Średnio co: 182 dni
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 16:29
  • Licznik odwiedzin:8 280 / 3282 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
może kogoś zainteresują rzeczy które sprzedaję








zapraszam na moje aukcje:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5710923
 

 
szperałam po youtubie i natknęłam się na filmiki Zuzany
jest mega dużo
ciekawe czy któraś (bądź któryś) z Was już próbował jej ćwiczonka jeżeli tak, to proszę o wyrażenie swojej opinii w komentarzach

http://www.bodyrock.tv/ <--- główna stronka
 

 
moja kolejna inspiracja





  • awatar I ♥ fashion: KONKURS losowanie juz 13.02.2011r !~! link do konkursu msdynamiteee.pinger.pl/m/4970368/konkurs
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
też wyczekujecie następnego odcinka Plotkary?? oto krótki zwiastun tego, co nas czeka
nowy odcinek dopiero 24 stycznia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
właśnie spaliłam na rowerku 200kcal...ale po obejrzeniu tego zdjęcia...


chętnie wkoczyłabym na niego jeszcze raz tylko ze dzis juz nie mam czasu;p
 

 
no czuje sie (wrrrrrrrrr)...
od niedzieli planuje kolacje dla mojego O. z okazji naszych dwóch lat...nie chciałam mu nic mówić, żeby miał niespodziankę...Napisałam mu dziś z rana zaproszenie na wieczór... oczywiście nie wypaliło!! ;////// a to tylko dlatego, że wczoraj wieczorem R. wysłał wszystkim wiadomość, żeby dzisiaj wieczorkiem gdzieś wyjść z ekipą...no fajnie jest z nimi, ale chciałam żeby to był nasz wieczór...tylko nasz...nie mogę tego przenieść na jutro bo w niedziele O. idzie na 7 do pracy na 24h... a (2!!) rocznicę mamy 11 stycznia - wtedy też nie możemy się spotkać bo...no mam zajęte mieszkanie z przyczyn niezależnych ode mnie...ale rodzinie się nie odmawia...
podsumowując kolacja (nie-niespodzianka) będzie jutro i obiecał, że zostanie na noc i nie będzie na mnie zwalał swoje niewyspanie...a obiecuje, że nie dam mu szybko zasnąć...sam wybrał że "świętujemy" jutro pewnie się nie wyśpi..trudno...;p
już mi lepiej...jak z nim rozmawiałam, to czułam smutek i rozczarowanie...ehhh
a na poprawienie nastroju (zepsutego przez chłopaka) mam dwie piosenki

 

 
na dziś ćwiczenia odrobione uffff...

teraz mi tylko zostało kilka prac z grafiki do oddania na 4 dni temu;/

no i jeszcze te głupie zadania ze statystyki ;/ wrrrr może mnie nie spyta...

....
motywacja
....


 

 
moje postanowienia noworoczne:
1. schudnąć (ale teraz juz na serio)
2. więcej ćwiczyć
3. więcej się uczyć
4. rozwijać moje "umiejętności graficzne"
5. bardziej dbać o mojego chłopaka
6. mniej się fochać

co do pkt. 1 staram się jak mogę, ale dzisiaj miałam mega ochotę na sałatkę pieczarkową dobrze że już mało rzeczy zostało w lodówce;p będzie łatwiej

kolejne 220 kcal spalone na rowerku przy Hellcats(01x05)

 

 
dopiełam się!! jupi
już myslalam ze po swietach nie dam rady...zalamka i te sprawy

wczoraj spalone 300kcal na rowerku przy ogladaniu "Hellcats" - polecam! dobra motywacja do cwiczen
pomoglo mi we wbiciu się w gorsecik z któregoś tam posta niżej
  • awatar SimplePleasure: @.Marilyn.: jest:) polecam:) taki o amerykanskich nastolatkach, a przy okazji o cheerleaderkach;)
  • awatar SimplePleasure: ale co w tym zlego? juz edytowalam dla jasnosci;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
a czym dla Was jest Miłość??
 

 
jesteśmy razem już prawie 2 lata, a on... nie powiedział mi, że mnie kocha... to ze mną jest coś nie tak?
  • awatar SimplePleasure: @.Marilyn.: on jest mistrzem zmiany tematu;/// ale naciskac go nie bede...juz mi mniej wiecej powiedzial o co chodzi...bardzo ogolnie...ale zobaczymy co powie na sylwestra po paru drinkach;) wtedy jest jakos bardziej otwarty;)
  • awatar SimplePleasure: @Camillle: dzieki:) mam nadzieje ze dzisiaj sie dowiem co i jak...
  • awatar Camillle.: może on się boi tego słowa lub uważa, że bardziej cię kocha i, że jego miłość nie opisuje żadnym słowem :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
jakiego ja mam pecha juz 3 raz probowalam wylicytowac gorset z h&m



a to ktos mnie przelicytowal doslownie w ostatniej sekundzie...a to gościówa odwoluje aukcje, bo gorset uszkodzony
moze ktos ma do sprzedania taki rozmiar 36??

do tego przezylam chyba najgorsza noc w swoim zyciu tak masakrycznie sie czulam dzisiaj tylko zostal mi bol glowy (jak po mega kacu)... a jeszcze tyle do zrobienia zostalo...
 

 
wszedzie tylko inspiracje, inspiracje (modowe) nie powiem, lubie je ogladac...

ale mi bardziej potrzeba motywacji, ktora znalazlam (do ćwiczeń)



... i spalone 200 kcal na rowerku
 

 
w taki dzień warto sobie przypomnieć wakacje...słoneczko wróć!!

na ocieplenie atmosfery



na nastepne wakacje trzeba sie zaopatrzyc w taki (nie koniecznie różowy) dresik;p i dżinsowe szorciki z drugiego klipu
 

 
salon, sypialnia w stylu glamour?? CHCIEĆ
 

 
bo mi mało... ;p

działa też jak motywacja do ćwiczeń ;P
 

 
dziś w menu CIARA ♥♪♫♪♫

MEGA GŁOS!! MEGA CIAŁO!! MEGA STYL!!